poniedziałek, 15 lipca 2013

Let's start


Nigdy w życiu nie myślałem, że będę pisał bloga i nigdy czegoś takiego nie robiłem. Nie wiem jak mi to wyjdzie ale spróbuje. Nie wiem też czy ktokolwiek będzie to czytał więc zobaczymy jak to będzie.

Ok, no to zacznijmy pierwszą przygodę na blogu.....

Po pierwsze  Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!

Ten blog będzie poświęcony mojej wymiany do USA. Myślę, że będzie on dobrym wspomnieniem dla mnie ale głównym jego celem jest przybliżenie jak to jest na takiej wymianie przyszłym wymieńcom. Sam przed swoją wymianą przeczytałem tysiące postów na różnych blogach, żeby zobaczyć na czym polegają te wymiany :)

Będę pisał o tym:
-jak się żyje w USA na co dzień
-jak wygląda nauka w amerykańskim High School
-o co w ogóle w tych wymianach chodzi i jak się na taką dostać, jakie trzeba złożyć dokumenty itp?(o tym napiszę pewnie przed wylotem do Stanów)
-o wszystkim co się dzieje na mojej wymianie co może wam się przydać albo będziecie chcieli przeczytać ;)

Ok na szybko coś o sobie:

Nazywam się Wojtek, mieszkam w Warszawie, chodzę do 2 klasy liceum, mam 17 lat i jadę na rok do USA do miasteczka Waterbury, które jest w stanie Vermont. Jadę z Rotary z programu RYE.

Aha - Nie wiem jak często będę pisał. Wszystko będzie zależało od tego ile będę miał czasu i co będzie się akurat działo.

No dobra koniec tego nudzenia. Mój pierwszy post na blogu zakończony ;)

POZDRAWIAM wszystkich, którzy zdołają to przeczytać :) , a w następnym poście opisze jak było w konsulacie.(visa interview niedługo- 17 lipca)

Trochę zdjęć Vermont:

                       Mały stan wciśnięty pomiędzy New York, Massachusetts i New Hampshire
                                                                      Waterbury








3 komentarze:

  1. Hej, hej! Fajnie, że coraz więcej chłopaków pisze blogi :) Ja lecę do Pennsylvanii, w czwartek jadę się starać o wizę. Może napiszesz coś więcej, np. o Host Family czy o High School, do którego będziesz chodził? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok! w przyszłych postach na pewno napisze coś więcej o placement i o szkole.

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak uważam Karolina! i rowniez z checia bym sie wiecej dowiedziala na temat hostów czy szkoly :) fajna miescina ale ja tam do Vermont i stanow gdzies obok bym nie chciala jechac bo zimno :/ no ale nie bd narzekac bo wielka szansa. pozdrawiam rowniez! :) aha no i oczywiscie jak bd miala okazje wejsc na mojego bloga to cie dodam do listy wymiencow obok ;)

    OdpowiedzUsuń